onsdag 25 april 2012

Spring Pride 2012

Jaha, då var det gjort då! Jag har anmält mig till Spring Pride 2012 i Eskilstuna. Inte för att jag är gay, men jag har en dotter som är det, plus att flera av mina vänner är det. Sammantaget, så tycker jag att dessa människor lever ut och har sån otrolig livslust. Härliga och ärliga människor!

Genom att gå med i paraden, så visar jag min respekt för alla HBT-människor. Jag menar, måste man dela in folk i speciella fack? Räcker det inte med att man älskar människor?! För mig är det i alla fall så. Sen att den man bli kär i, är av samma kön, so what?!

Vill du göra som jag och visa ditt stöd, så är en enkel väg att gå med i den här gruppen på Facebook. Då får du inbjudan till alla roliga evenemang som är på G. Glöm inte att man inte måste vara HBT för att vara med! Mer kärlek åt folket!


1 kommentarer:

Marina sa...

Helt rätt attityd. Som man säger här i Spanien: "Vive y deja vivir" (Lev och låt leva).

:-)

Skicka en kommentar