måndag 23 april 2012

Efter en bra dag i stallet

Sitter här och softar framför datorn med Spotify, nyduschad och med blött hår. Det har varit en underbar dag i stallet med Antiha och Dolcan. Vi hann med en kopp kaffe i solgasset på altanen, innan Anitha var tvungen att åka hemåt igen.

I vanlig ordning, så blev det ju lite sisådär med att komma ihåg lunchen idag. En banan på stående fot är ju inte mycket att hänga i julgranen då. Därför gjorde jag en djupdykning i frysen nu i kväll och hittade då ett par hamburgare och bröd.

Shit, ingen dressing! Vänta det finns ju rödbetssallad. Kanske kan vara gott som dressing. Så här i efterhand, kan jag ju säga att det var sådär. Tänk er en köttbullsmacka, men att det ändå är en hamburgare med cheddarost, saltgurka, senap och ketchup. Vet inte, jag...

Känner att tiden fram till fredag och Belgienresan minskar med stormsteg. Ändå känner jag mig helt handlingsförlamad och får ingenting vettigt gjort. Nåja, jag har ju i alla fall varit ute i förrådet och hämtat in resväskan och även kollat upp hur många kilo vi får ha med oss i bagage.

Känner att jag skulle behöva röra på mig i morgon. Får se om det blir en joggingtur eller vad det blir. Har alldeles för mycket spring i kroppen och det måste jag se till att hålla i schack. Dessutom efter de där köttbullsmackorna/hamburgarna, så....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar