måndag 23 april 2012

På väg till stallet

Det blev tyvärr inget besök igår kväll. Lika bra det, kanske! Känner att jag är ute på lite väl djupt vatten här, men jag kan ju i och för sig simma, så vadå. Två vuxna människor!

Nu ska jag bara göra mig i ordning, så kommer Anitha och hämtar mig. Vi ska åka ut till stallet och Dolcan tillsammans. Anitha är lite sugen på att vara medryttare, hon med, så vi får se om de gillar varandra, Antiha och Dolcan.

Först nu, har jag börjat inse att det faktiskt är på fredag vi åker till Bryssel med Ölkultur. Det är ju bara fem dagar vi ska vara där, men det är ju lik förbaskat en hel del packande och planering, som måste göras. Tror banne mig att jag har lite resfeber!

Nej, nu måste jag sätta fart och se till att jag får med mig morötterna till Dolcan!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar