torsdag 23 augusti 2012

Äntligen torsdag!

Äntligen är torsdagen här och Bosse kommer hem på eftermiddagen från sitt jobb i Örebro. Det är mycket som ska fixas, så det gäller att sätta fart för att hinna klart. Jag har tänkt städa av lite snabbt, handla, motionera, laga mat och hämta bilen från verkstaden.

Sen måste jag åka och byta personvågen, som jag köpte igår på Ica Maxi. De digitala siffrorna på displayen var inte hela. Däremot var de tillräckligt hela för att visa åt helsike för mycket. Hm, dags att ta tag i det här nu! Det kostar på att må för bra.

Simba har pockat på uppmärksamhet sedan långt innan sju, så jag har ju en hygglig chans att komma igång i tid. Först på schemat står motionen. Måste försöka att prioritera upp den nu, innan det blir för jobbigt att komma igen.

Sen ser ju inte vädret så inbjudande ut idag dårå. Men vadå, jag får väl klä mig därefter då. Försök inte att komma med någon ursäkt att slippa nu! Upp och hoppa och ge dig ut istället för att sitta och häcka vid datorn!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar