måndag 2 maj 2011

"Världsnyhet"

Nätbilagorna skriver vilt om dagens världsnyhet, som jag av försiktighetsskäl väljer att inte skriva om här. Däremot tänkte jag delge er en annan för mig "världsnyhet". Jag har blivit av ned mina svettiga nätter och dåliga sömn!! Helt otroligt, men sant!

I natt vaknade jag som vanligt några gånger och behövde vända på mig. Däremot så kunde jag somna om nästan direkt och inte var jag så där svettig och varm, som jag har varit en längre tid nu pga av lindriga klimakteriebesvär.

Jag har under en period försökt att dricka sojamjölk just för att den ska vara lindrande mot sådana besvär. Det har hjälpt en period, men sen har besvären bara blivit värre och värre. Till slut så läste jag om diverse naturläkemedel som jag skulle kunna pröva. Jag ville ju inte ha någon riktig medicin utskriven av läkare. Man har ju hört talas om läskiga biverkningar, som benskörhet m.m.

Alltså beställde jag ett naturläkemedel på nätet och två dagar senare så låg det i brevlådan. Suveränt! Nu har jag alltså tagit en tablett på morgonen och en på kvällen i fem dagar och det har redan gett resultat. Mer än vad jag hade förväntat mig.

Har du samma problem och vill prova, så är det Remifemin jag har ätit. Jag köpte det hos Bodystore.com. Kan varmt rekommenderas!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar