måndag 16 januari 2012

Mår skit!

Jag som tyckte att jag mådde så himla bra igår kväll! Nej, man mår nog inte så bra, om man klämmer i sig det som är kvar i en vinbox och dessutom dricker whisky tills man mår illa.

Nu sitter jag här, bakis och skakis på en måndag. Ångesten har invaderat mig. Jag ställer in dagens planerade promenad med Inga-Lisa. Fy, vad jag skäms! Nu är det verkligen dags för en uppryckning, Lena!

Det kommer ett uppmuntrande mail, från en bekant i Bälgviken. Jag blir glad, men känner att det bara är högst tillfälligt. Karin och Inga-Lisa SMS:ar några kramar och jag inser att jag är så lyckligt lottad, som har så fina vänner kring mig. Tänk hur det skulle ha varit, om jag inte hade er!

Tror att jag ska gå och lägga mig en stund och dra täcket över huvudet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar