onsdag 1 februari 2012

Invigning i Vilsta

Idag är det en gnistrande fin vinterdag och jag inser direkt, att jag ska ta en promenad till Tuna Park, istället för att ta bilen. Jag klär på mig rejält och tar ryggsäcken och stavarna och ger mig iväg.

Kan inte stå emot att ta vägen genom skogen, för att få känna energin hos de gamla ekarna. Här är jag under min favoritek....


Är det någonstans jag känner mig lycklig, så är det i naturen....


Känns så där, att klampa in på Tuna park i sportmundering och stavar, men det är det värt, för att kunna uppleva det här på hemvägen....


....och det här....


Jag hinner precis duscha och tvätta håret, innan mamma och Lillis hör av sig. De har just betalat slutlikvid, för sin nya lägenhet i Vilsta och de vill att jag följer med dem på deras första besök som nya ägare. Absolut!

Här stoltserar de framför sin nya entre....


Självklart, så skålar vi i bubbel....


Så himla fint....


Efter invigningen, så köper vi med oss mat ifrån Spicy Hot och smörjer kråset hemma hos mamma och Lillis i Borsökna.

Nu sitter jag här hemma vid datorn igen och blippar bland mina annonser. I morgon ska jag till optikern och göra en synundersökning. Sen ska jag bjuda mamma och Lillis på en riktigt husmanslunch, spagetti och köttfärssås á la Lena.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar