söndag 15 april 2012

Spännande!

Jag hoppar högt i sängen, av att jag får ett SMS vid niotiden. Skulle nog ha behövt sova några timmar till, med tanke på att jag inte kom i säng förrän vid fyratiden i morse. Jag var så uppe i varv och behövde blogga ur mig lite, för att kunna sova.

Det är ett mycket oväntat, men också väldigt kul SMS jag får. Hm, kanske inte är tillbaka på ruta ett i alla fall då! Så där fyrtio SMS senare, så går jag på magkänslan och åker iväg på ett spännande möte. Förstår inte hur allt plötsligt blev så spännande igen!

Nu känns det som att jag behöver vila i en vecka, eller något i den stilen. Sen har jag haft så himla mycket kul i helgen, så jag sitter bara och ler för mig själv hela tiden. Tror att jag ska gå och lägga mig snart och nypa mig själv i armen lite.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar