torsdag 31 maj 2012

Helgförberedelser

Det blev bara tre timmar i telefon med Bosse igår. Ja men det går ju åt rätt håll i alla fall! Nu sitter jag här och avnjuter sista kaffet vid datorn, innan jag ska sätta fart. Bosse kommer hem i eftermiddag och då vill jag att allt ska vara klart.

Idag har jag tänkt dra runt med dammsugaren ett varv, byta och tvätta lakarn och handla lite. Ska nog försöka att göra en matpaj också. Gäller ju att stöka undan allt tråk, tills helgen är här. På så vis kan vi få njuta av allt kul helgen har att ge, utan störande måsten.

Till kvällen har jag tänk att köpa hem sushi, något vi båda tycker mycket om. Enkelt och smidigt, när man vill lägga energi på annat än att laga mat. I kylen ligger en flaska vitt på kylning.

Nu är kaffet slut och jag ska sätta fart. Det innebär också att jag tar helgledigt från bloggen. Önskar er alla en riktigt trevlig helg!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar