onsdag 7 september 2011

Sammanfattning onsdag

Känner att jag inte orkar skriva så mycket idag, så jag ska försöka att sammanfatta dagen lite kort i alla fall.

Har varit på en mycket trevlig och god lunch, hemma hos Karin Harich, tillsammans med Eva-Lena och Maria. Tack Karin!

Efter det en kort sväng in till apoteket och mataffären. Sen tillbaka hem igen, där huset var fullt med barn, flickvänner och barnbarn. De hjälper mig att måla och det går riktigt bra.

Har pratat med Johnnys syster, Siw en bra stund i telefon. Hon och hennes man kommer ut till mig på fredag.

Nu har jag just kommit hem igen efter att ha fått ryckt ut med en bensindunk till Henke. De var ute och fiskade i hans båt och fick soppatorsk mitt ute på sjön. Nu håller de på och paddlar för fullt för att ta sig till bryggan, där jag har lämnat bensindunken. Tur att han har en snäll mamma, som kan komma till undsättning!

Sen hoppas jag på att få hjälp av Henke med att sätta ihop låtarna på en skiva till begravningen. Officianten kommer ju i morgon och då måste det vara klart.

Nu är jag helt slut i knoppen och sparar på krutet till i morgon. Kommer nog att kräva lite kraft. Natti, natti!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på er; Kram mummi.

Skicka en kommentar