tisdag 10 april 2012

Faaan!

Hej och hå, här svänger det snabbt! Kanske inte världens bästa tillfälle att skriva då, men jag måste bara för att överleva natten!

Ja, jag har det mesta att skylla mig själv, men vad fan gör man inte för att överleva! Allt är definitivt inte guld som glimmar! Dessutom har väl alla vuxna människor ett eget ansvar att säga nej i tid, eller att avstå helt. Fan vad det gör ont!!

Visst, jag har varit medveten om att jag har spelat på en hög nivå med mitt hjärta som insats, tyvärr, men vafan!! Jodå, det finns ju en hel värld kvar därute, många grodor kvar att kyssa, men det känns så jävla jobbigt att behöva ut där igen...

Lägger mig med ett jävligt sargat hjärta ikväll....


2 kommentarer:

Mats sa...

Trist att läsa, Snubblade över din blogg.
Bara ta en dag i sänder du kommer snart hitta nån som värdesätter dig för just den du är, kämpa på Lena

Lena sa...

Tack, Mats! Jodå jag har väl rest mig förr, om man säger så. Jag måste bara få gegga ner mig i "tycka-lite-synd-om-mig-själv-träsket" en stund. Det finns en prins därute, som väntar på mig bland alla grodorna. Det är jag säker på! :)

Skicka en kommentar