onsdag 18 april 2012

Unicycling 4 love

Det har varit en helt underbar dag. Först gröna milen i Vilsta med Effie. Sen stallet med Louise och Dolcan på eftermiddagen. Måste medge att det känns i kroppen! Fasen, jag är ju inte tjugo längre, även om jag tror det ibland. Sen tror jag i och för sig, att jag har bättre kondition nu än då.

Nu sitter jag här nyduschad, nyäten och kollar av allt som har hänt på datorn under dagen. Nej då, ingen abstinens! Bara lite....

När jag kollar av mailen, så ligger det ett mail från en okänd kille i inkorgen. Ja ja, lycksökare, tänker jag. Ändå läser jag mailet och jag blir så glad. Det är en ung kille, som cyklar på enhjuling genom Europa tillsammans med sin tjejkompis.

De sprider ett budskap om kärlek genom att cykla och att genomföra "Free hugs manifestationer". De har fått nog av våld och elände! Kolla in deras video! Jag ler fortfarande! Så jävla skönt!

Jag är väl medveten om att det skulle ha kunnat vara ett virus, eller nåt skumt, men jag känner att jag bara måste föra det här vidare. Helt i linje med vad jag förespråkar. Han hade hittat min blogg och frågade om jag ville sprida hans budskap. Gärna! :)

Det som är lite synd bara, är att de inte kommer att passera Eskilstuna, så jag får väl se till att ta mig till Västerås den 30/7, som ligger närmast i resplanen. Jag ska försöka att få med mig cykeln dit, övernatta och sedan cykla med dem till Arboga. Någon mer som känner sig lockad att hänga på?!

Här är lite fler länkar:
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Unicycling-4-love/151590651610086
Hemsida: www.unicycling4love.com

Kom igen nu vänner! Nog finns det väl någon, som känner som jag och vill vara med och sprida lite värme i denna kalla verklighet?!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar