torsdag 24 maj 2012

Äntligen torsdag!

Jisses vad fort dagarna går! Nyss satt jag här och tyckte det var pest att det var måndag och nu är det redan torsdag. Bosse kommer hem från jobbet i Uppsala på eftermiddagen. Skönt att äntligen få träffas.

Nu ska jag bara göra mig i ordning, för att åka ut till stallet. Jag har inte träffat Dolcan och Louise på nästan tre veckor, så det ska bli kul. Sen blir det ju inte sämre av att det är kanonväder ute. Nu ska väl gärdena vara tillräckligt hårda för att kunna rida på.

Enda problemet jag har inför besöket i stallet, är att jag har en hemsk träningsvärk i benen. Jag sprang ju till och från lunchen hos Karin igår och det har ju satt sina spår, om jag så säger. Får se om jag lyckas komma upp på hästryggen utan att skrika högt.

Efter stallet ska jag bara hem och duscha av mig hästlukten, innan jag åker till Sigge, min massör. Här ska det knådas ömma knutor i nacke, axlar och rygg! Jag har säkert flera låsningar också, så jag hoppas att Peter Skogh har någon tid snart också.

Sen får jag äntligen träffa min Bosse igen. Visst, vi har pratat timmar i telefon och skickat många SMS, men man vill ju kunna se varandra också och framför allt kunna kramas.

Helgen kommer att vara fullmatad, som vanligt numera. På fredag jobbar jag några timmar på Ica och på lördag och söndag ska jag vara funktionär på TRIM's trädgårdsmässa i gamla Fristaden. Sen är det ju Mors Dag på söndag också....

Har en känsla av, eller rättare sagt, jag vet att jag inte kommer att hinna med att blogga. Trevlig helg alla fina!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar